måndag 23 augusti 2010

Hair

Någon som såg filmen igår?

Jag hade inte sett den på säkert 8 år och råkade zappa förbi i ett Hare Krishna-moment. Av någon anledning har jag inget minne av hur sjukt påtänd filmen är. Tyckte jag verkligen att den var bra? Några slagdängor bjussade den ju på förvisso..

Iaf, på tal om hår, jag har blivit lite besatt av mitt eget. Mest på grund av det faktum att det är så djävulskt risigt att jag skäms över det. Skyller främst på mitt bristande näringsupptag det senaste halvåret men även snålheten i att gå till frissan alldeles för sällan.

Funderar nu på akuta åtgärder. Zink, järn och B12 ligger högt på listan, tillsammans med en i övrigt allsidig kost. Lär ju inte resultera i några omedelbara resultat men det gäller att tänka långsiktigt. På kort sikt är det kanske dags att uppsöka närmaste 250 kr/klippet-frisör.

Inga kommentarer: