fredag 22 januari 2010

Den inre resan

Sticker upp till hufvudstaden imorgon för att besöka m. Ska även träffa finaste s för lite uppdateringar och drinkar hoppas jag. Söndag blir det bio och måndag intervju. Gah!
På måndag och tisdag ska jag dessutom registrera mig på två kurser för att garantera någon form av inkomst den kommande månaden. Blir det inget jobb av kanske man rentav skulle vara lite närvarande ibland.

Anyways, för första gången i historien skall jag åka första klass på SJ. Hade nämligen ett gammalt värdebevis som låg och dammade från en tågförsening förra våren. Dags att utnyttja! Gratis tidningar och kaffe har jag förstått att man ska få, men det jag ser mest fram emot är att slippa eventuella kids som springer runt i strumplästen och skriker och tror att de är söta. Blä.

Inga kommentarer: