tisdag 4 januari 2011

Where have all the soldiers gone

Förresten, en sak man noterar när man gluttar hyrfilm och får möjlighet att se andra filmtrailers.. Han den där Channing Tatum i Dear John, han var rätt fin att titta på. Sedan när jag bildgooglade honom var han helt plötsligt inte alls snygg längre.
Vad var grejen liksom?

Jag har börjat spinna lite på soldatteorier.
Mitt nyårsragg som jag lämnade illamåendes vid en tunnelbanestation under årets första timmar, han var soldat. Var det det som gjorde honom intressant?

I alla andra sammanhang är jag ganska likgiltig när det kommer till soldater. Jag menar, jag förstår att det finns ett behov av dem samtidigt som de i många fall är roten till problemet. Hönan och ägget ni vet. Men vilka är dessa gossar som vill leka hjälte idag?

Jag har inte kommit fram till något klokt än. Återkommer när det sker.

Update: Han är inte ful alltså, bara lite skum skäggväxt och brottaröron på vissa kort. Men vi fokuserar på kroppen va..?;)

Inga kommentarer: