tisdag 4 januari 2011

Bra start på året

Vi kör en liten snabb update.

Två ganska betydande "situationer" i min vardag som jag anser att jag får lov att skylla mitt dåliga bloggande på:

Min dator fungerar fortfarande inte. Ny kartong + fraktsedel anlände idag så att jag kan skicka skiten på service igen. Jag hoppas att de tappar helvetet i golvet och ger mig en NY! Fungerar den inte efter denna service kommer jag reklamera datorn asap. Det är dags nu.

Jag har en ganska maffig deadline på jobbet den kommande måndagen. Och med maffig menar jag APAMYCKET ATT PRODUCERA. Produktionsnivån är sådär, särskilt med tanke på gårdagens kiddobesök och dagens Datorkunskap A: Microsoft Office Word 2007-lektion. Summan av kardemumman: trettondedag jul finns ej inskrivet i min almanacka. Å andra sidan kommer det vara djävulskt lugnt och skönt på kontoret.



För att hålla sig vid liv - Curacao om 39 dagar.

Inga kommentarer: