söndag 22 januari 2012

Weiß

Sprayade ett nytt lager på ena sängbordet imorse, sedan tog färgen slut. Den nya flaskan alltså. Okej att jag kanske inte sprutade exakt sådär tunt som de tycker att man ska spruta. Men hey, man vill väl se omedelbara resultat?

Anyways, tålamodet tog slut där och då så nu har jag målat det andra sängbordet med vanlig färg. Detta innebär givetvis att jag måste måla båda, så att de har matchande penseldrag typ. Jag borde förmodligen miljökompensera för mängden färg jag konsumerar. Dyrt är det också!

I övrigt en ganska händelselös helg. Inte så många tårar som förra, bara ett fåtal miniattacker igår kväll vilket främst kan kopplas till att jag råkade se ett avsnitt Grey's. Och vi vet ju alla att om man INTE gråter till Grey's så är det ett jävligt dåligt avsnitt.

Men.
Jag saknar honom så sjukt mycket fortfarande.
Det trycker i bröstet och jag inbillar mig att jag får ont i hjärtat.

Antar att det går över.
Så småningom.

Inga kommentarer: