lördag 28 februari 2009

Prime Time Crime

Fick ny information från en nyfunnen granne igår. Det gällde den andra mentalstörda grannen som slängt ut saker från balkongen.

Den nyfunna grannen bor i huset bredvid med en balkong cirka 4 meter från min och även 4 meter från psykfallet. Perfekt spaningsbas med andra ord. Att denna fröken dessutom är mycket nyfiken av sig ledde till flertalet tjuvkikningar från att sakerna kastades ut, polisen kom och slutligen, DEN STORA NYHETEN, gripandet av kvinnan. Gudarna ska veta vad som egentligen hände i den där lägenheten och jag hoppas nu på att föreningen skall tvinga henne att flytta eftersom hon förstört egendom. Men vi får väl se vad som händer... Synd att årsstämman inträffade dagen före händelsen och inte efter. I need answers!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gudars vad de händer grejer. De va som tusan.
Och nej, jag har aldrig sett din blogg.. Men nu så har du en varje dag besökare till :) Jag saknar dig. Hur har du det för övrigt utan grannskapet? Kramar

Anonym sa...

hehe vad spännande grannar du har...synd man missade det..hade nog varit en syn utan dess like...

hoppas allt är bra annars
kram

Pak-P sa...

Spännande grannar? Livsfarliga snarare hehe.. Men nu hoppas jag att det är slut på ståhejet. Mina nerver klarar inte all denna action.

Sophie - jag saknar dig också. Alltid. Annars rullar det på som vanligt. Paris lockar ju inte alls särskilt långt borta:) Blir det av även för din del?

Marina - dig saknar jag också. Hur är Aussieland? Såg finfina bilder på fejjan..