onsdag 4 april 2012

Påsknedräkning

Drar en lättnadens suck att påsken är här. Om fyra jobbtimmar vill säga.

Har i flera månader nu gått och känt behov av lite ledighet. Lite vila och välbefinnande eller vad man nu ska säga. Kanske mest bara en paus från min arbetsplats. Vet inte riktigt vad felet är men har flera gånger känt mig som en tjurkärring som bara gnäller och är negativ. Särskilt mot min chef, vilket ju inte är särskilt smart.

Han och jag är ganska olika till naturen kan man väl säga. Han är "entreprenörig". Jag är "realist" (aka pessimist). Men jag antar att vi kompletterar varandra på sätt och vis. Bara han också ser det på det viset haha..

Nog om chefen. Vad jag ser fram emot allra allra mest är att lämna denna stad. Åka hem till min älskade familj. Krama mor, far, syster, mormor och hund. Och sen bara äta, sova, äta, basta, sova, äta, bada tunna, äta, sova. Typ.

På söndag kommer pvn hem från en vecka i Alperna. Då blir det hångel- och kramkalas. Det ser jag också fram emot. En himla massa.

Inga kommentarer: