fredag 7 oktober 2011

Summarum

Saker man tänker på såhär en ensam fredagskväll i början av oktober:

- Varför är Linni fortfarande med i Idol? Vad är det som de hör som inte går igenom mina tv-högtalare? Det låter ju som skit för faen.

- Mozzarella dränkt i olivolja och oregano till middag kanske inte var ett att mina smartare matval. Men godis är ju gott.

- Är det måhända omöjligt att städa min lägenhet? Börjar misstänka att det är något lurt på gång.

- Det är kallt. Var är ET?

- Vill vill vill att klockan ska bli 15-nånting imorrn och jag får träffade honom. Samtidigt som jag måste hinna organisera mitt liv innan dess (dvs städa, tvätta, jobba, gå ner två kilo och få långt och tjockt hår).

- Borde ligga i sängen nu. Har ju både spännande bok och inredningsmagasin att bläddra i.



Går och lägger mig.

Inga kommentarer: